Гарантія. Обмін і повернення

Питання стосовно обміну та повернення

Хто сплачує вартість доставки при оформленні обміну/повернення?

Товар відповідає опису на сайті та не підійшов вам за  за формою, кольором, розміром або іншими причинами - оплату за зворотню доставку  здійснює клієнт.- товар, який ви придбали має проблеми в роботі чи не відповідає своєму функціоналу - оплату за зворотню доставку  здійснює магазин.

Який товар не підлягає обміну чи поверненню?

Товар, який був у використанні та має подряпини, потертості, сколи тощо.- продукція торгової марки Apple, що була у використанні (відбулася активація пристрою, порушено заводське маркування, пломби заводу-виробника)- товар, що включено до переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню) відповідно до положень Закону України «Про захист прав споживачів»

Що робити, якщо втрачено чек/видаткову накладну?

Зателефонуйте нам на гарячу лінію та вкажіть: дату та зміст покупки, номер телефону або номер замовлення, ІМЕІ чи серійний номер пристрою.Ми допоможемо у відновленні документу.

Як здійснюється обмін?

Товар придбано в роздрібному магазині - зверніться, будь ласка, за місцем покупки для можливості оформлення обміну/повернення.- товар придбано в інтернет-магазині - зателефонуйте нам на гарячу лінію, повідомте про причину обміну/повернення, надалі, якщо Ви перебуваєте на комфортній для вас відстані від нашого магазину - зверніться в роздрібний магазин, якщо немає такої можливості - ми повідомимо Вам адресу для зворотньої доставки і після перевірки товару повідомимо про можливість обміну/повернення.